Гарантія

 

При отриманні замовлення ОБОВ’ЯЗКОВО перевіряйте товар на відповідність комплектації і на предмет механічних пошкоджень. Всі претензії по комплектації і зовнішнім виглядом замовлення приймаються до отримання товару на відділенні транспортної компанії, якій точці видачі або при адресній доставці.

Купуючи в нашому інтернет-магазині, Ви отримуєте надійну техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування кожного конкретного товару зазначений в експлуатаційних документах. Перш ніж почати експлуатацію, рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації.

 

Гарантійний ремонт здійснюється представниками виробника або продавця (сервісними центрами) при наявності гарантійного талона, документа, який підтверджує оплату товару, збереження всіх пломб на товарі. Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажу. Гарантійний талон знаходиться в комплекті покупки

 

Гарантійне обслуговування здійснюється в разі виявлення дефекту або втрати працездатності обладнання за винятком випадків:

  • порушена збереження гарантійних пломб
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
  • було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
  • неправильно заповнений гарантійний талон

 

Гарантійні зобов’язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.)
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з’єднання і підключення товару до інших виробів
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації

 

Правила повернення та обміну товару

Повернення або обмін товару неналежної якості (зовнішні пошкодження, некомплектність, неробочий стан):

  • Покупець може повернути або обміняти якісний товар протягом 14 днів з дати придбання (включаючи дату придбання), за умови, що товар не використовувався, на ньому немає ушкоджень, слідів експлуатації, розбирання або ремонту (в тому числі прихованих), а також збережена цілісність оригінальної упаковки і збережений товарний вид і розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з товаром при отриманні товару (товарно-транспортна накладна з датою отримання товару).
  • Якщо товар був винесений Покупцем за межі відділення транспортної компанії – для повернення або обміну товару Покупцеві знадобиться висновок сервісного центру. В такому випадку доставку товару в сервісний центр і на склад нашого магазину сплачує Покупець, згідно з тарифами транспортної компанії.
  • Відправка товару на заміну проводиться після отримання підтвердження від сервісного центру заміни товару.
  • Вартість доставки товару на заміну визначається відповідно до умов оплати доставки товарів, куплених в нашому магазині.